torsdag 7 maj 2009

Kändistätt

Käre Shimoda,

Ikväll har jag varit i gossipheaven. Jag lyckades bli inbjuden till MS Gerdas säsongspremiär och där kryllade av kändisar! Jag såg alla från Ulf Elfving (såg precis lika gråhårig och gubbaktig ut som alltid) till de senaste Robinsonkändisarna. Mika hade kvällen till ära klätt sig i en äkta Östermalmtantsoufit med rött och mycket guld och såg ut som hon inte fått någon mat sedan hon kom hem från ön... Den gamla Robinsonräven Jan Emanuelsson var också där. Vad gör han nuförtiden förresten? Är han politiker eller vad hände? Apropå såpakändisar såg jag även Färjan-Håkan sitta och dricka öl med en blonderad solbrändbrud.

Andra som var där var artisten Sahlene som hade en lila byxdress där knäppningen hade gått upp i ryggen så att hennes hudfärgade bh syntes, inte så snyggt...

Det var så klart en hel massa andra kändisar som var där också, men jag gick lite för tidigt för att nån skulle hinna ställa till med extravagant skvaller. Nästa gång ska jag stanna längre.

3 kommentarer:

  1. Såg på en polares Facebookstatus häromdagen att Ulf Elfving var i sitt esse och raggade på småbrudar på någon fest där han varit. Juiks.

    Ang Jan Emanuel så sms:ade han en tjej jag var ut och festade med för ett tag sedan som om han vore besatt halva natten, i hopp om att hon skulle komma på "efterfest" hos honom. Rimmar väl inte så bra med att han är gift? Eller?

    SvaraRadera