lördag 16 maj 2009

Läcker i läder

Käre Shimoda,

trots dagens sommarvärme, valde Fares Fares att ikläda sig skinnjacka och svarta tighta brallor när han drog ut på stan. Skulle kunna se tråkigt och väl varmt ut, men på Fares, nej. Han var snygg som aldrig förr, och verkade även spela an på strängar hos kafé Billgrens personal (Folkungagatan), som få andra kunder. Han fick nämligen kaffet gratis. Inte jag. Och jag ser mig ändå som någon form av stammis.

Well, heter man Fares Fares är man väl värd gratis kaffe, av många anledningar.

3 kommentarer:

  1. Men du, Mrs All Ears, var det inte något annat du ville säga om Fares också??? Väntar på den lilla detaljen...

    Ms Yeux.

    SvaraRadera
  2. Jo, Mrs Yeux, det är det, men jag måste bara på vad bruttan som Fares-snubben hängde med heter. Men nu fick du A, B kommer senare. Sorry.

    Mrs All Ears

    SvaraRadera
  3. Okej. Jag väntar med spänning.

    SvaraRadera