söndag 7 juni 2009

Glamomama numero uno

Käre Shimoda,

jag tänker mig att man som mamma lätt kan hamna i en piffighetsstress när den alltid fixade Expressenjournalisten Cecilia Blankens fick bebis. För hon är ju minst lika snygg, välklädd och fasionabel nu, som morsa, som hon var innan. Och visst, varför inte?
I alla fall så fick jag det än en gång bekräftat för mig igår, när jag gick förbi den lilla familjen när de satt på Barista på Götgatan. På uteserveringen käkade de ciabata, drack kaffe och hade filtar om benen. På rad, satt dom, tre fina familjemedlemmar. Cecilia Blankens är snygg hur hon än är klädd, trots att håret blåser vilt i den slarvigt uppsatta knuten. Det finns andra värdefulla drag så klart. Vi vet båda att utseendet är långt ifrån allt. Brains och sånt tänker jag på. Jag tror att Blankens har lite , eller kanske till och med mycket av varje. En perfekt kombo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar