måndag 7 september 2009

Prins på morgonpromenad

Käre Shimoda,

Jag har varit lite dålig på att rapportera på sistone, men det jag såg i morse på väg till jobbet kan jag bara inte undanhålla dig.

Prins Carl Philip hade just parkerat sin stora blå SUV på Oxenstiernsgatan, precis vid Gärdet. Han var klädd i en röd piké med en enorm Polo-logga på bröstet. När jag åkte förbi öppnade han bakluckan och jag gissar att det var dags för morgonpromenad med fyrfota vänner som var på gång.

När vi ändå är inne på kungafamiljen, var du på Polarprisutdelningen förra veckan? Det var jag, och jag hade perfekt spaningsläge på kungafamiljen. Drottningen klappade konstant händerna i otakt och Kronprinsessan Victoria såg väldigt nöjd ut när Motoby flirtade helt ogenerat med henne under sista låten, Peter Grabriels Sledgehammer. Hon passade väl på när Daniel inte var vid hennes sida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar